Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon timglas
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon pixibok

Årets Mama 2025
Sensodyne, Haleon

När Årets Mama skulle utses ville Sensodyne lyfta vikten av god tandborstning för barn. Men hur skapar man en goodiebag som både utbildar hela familjen – och inspirerar till delning i sociala medier?

 

Grunden i kampanjen var enkel: två minuters borstning, två centimeter tandkräm, två gånger om dagen. Vi tog fram en necessär fylld med allt familjen behöver för att lära barnen borsta tänderna – från pixibok och timglas till klistermärken och Sensodynes nya barntandkrämer.

Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon timglas
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon illustration
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon pixibok barntandkram
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon neccesar
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon folder
Case konsument arets mama 2025 sensodyne haleon sociala medier

Fotografer: Hannah Hedin @hannahhedinphotography, Julia Wiberg @jullewibbe och Louise Edlund Winblad @hejhejvardag.

Vi berättar gärna mer.

Om det här uppdraget och om oss. Hör av dig så ses vi för ett samtal på Riddarholmen, eller där det passar dig bäst.
Bilbo team susanne eklund

Susanne Eklund
Operativ projektledare & ARU
susanne@bilbo.se